Börjar skaffa mig ett liv

Det finns saker att göra här, trots att man bor en liten bit utanför stan! Inte så förvånande egetnligen, bara ambitiöst från min sida. Har träffat nya väninnor som är au pairer och studenter här i Ithaca. Bilderna nedan är från en amerikansk Softball-match. Själv hade jag aldrig sett det förut, och fattar fortfarande inte reglerna, men det såg mycket ut som brännboll, eller en enklare version av baseball. Är nog samma sak. Idag har jag hållit mig för mig själv och åkt till Ithaca mall och shoppat lite. Fick köpt mig nya träningsskor, vilket är nödvändigt om jag vill börja gymma. Så imorgon efter jobbet åker jag nog dit och fixar medlemskap och kör mitt pass! :) Har även upptäckt att det finns Vicotria's Secret-affär här i stan plus skojiga udda affärer. Ska definitivt ta mig en tur dit imorgon igen!
Ha det så gott! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0