What's going on inside my head?

Hör och häpna, men jag har hört att folk faktiskt läser min blogg! Vad krävs? Flytta utomlands! Fungerar tydligen varje gång :)
 
Ahja, vad har hänt sedan sist då? Jag har fått testa Hibachi, vilket jag tror är min nya favorit-föda. Detta är en japansk typ av mat, då du får maten tillagad framför ögonen på dig, med häftiga tricks och skämt. Så ja, det får en femma utav mig! För att göra det mer tydligt lägger jag ut en bild (från googel, tog Moa med sig kameran? Självklart inte...)
 
Fick vara med på mitt första Amerikanska Surprise-party (har faktiskt medverkat på ett innan, men nu räknar jag andra kulturer). Inte för att det är så annorlunda, men denna gången innehöll det ett något mer civiliserade vuxna, istället för packade ungdommar. Men något som spridit sig snabbt är dansen Gagnamstyle. Tydligen är det inte bara människor i min generation som vill lära sig. Mormor, som fyllde 60, var hon som spred ordet. Där fick jag en anledning till att spärra upp ögonen! Någon, som av någon händelse, har missat denna dans/sång? Inte för att jag tror det, men här är videon! Njut ;)
Nästa mål: Lära Lillan.
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Världens coolaste mormor xD lycka till med att lära lillan, jag tror på dig!

2012-11-05 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0