Will you remember me tomorrow?

Inte ens jag vet innebörden av rubriken idag, så fråga inte.

 

Enter-knappen fungerar inte, men bara när jag skriver inlägg (syns när jag skriver, men blir ett enda långt stycke när jag laddar upp mina inlägg). Någon med samma problem/lösta problem? Hjälp mig för i helvete!! ... Jag menar; Snälla?<3 (Har fått in ngn tillfällig lösning)

 

Men i alla fall. Tänkte väl bara meddela folket att jag preliminärt har tänkt bege mig till Amerika i höst. Tänkte att det borde vara okej att skriva då jag faktiskt diskuterat det, fått god respons och tänkt igenom det en vecka och två. Det kommer bli stressigt med mycket som ska fixas såklart, så det är därför jag säger att det är preliminärt. Jag kan fortfarande ändra mig, eller det dyker upp en hake, eller jag blir döds-sjuk. ... Det sista var ett dåligt skämt. But to cut to the chase here: Jag har tillfälligt bestämt mig vad jag ska göra och verkligen vill. Arbeta med barn och vara en del av en annan kultur på samma gång är något jag knappt vågat drömma, eller så mycket som talat om. Det har liksom alltid legat så långt bort i framtiden att jag inte vågat röra vid det. Men börjar väl flyga lite över molnen nu när jag får allt jag pekar på.

 

Det hoppas jag inte är sant egentligen. Men har man blivit bortskämd med en superbillig hyra, gratis renovering och självständighet under loppet av en månad förlorar man väl lite av förståndet och vill fly över atlanten. Men om det är någon gång jag skulle ha tillfälle att göra just detta är det nu. Och det kommer ske. Jag måste bara inse det själv också.

 

Bilden är helt orelevant till inlägget. Men otroligt gullig (Supernatural-nördighet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0