I remember: we smiled for a while

Idag blev en mycket händelserik dag, tack och lov när man fick vara lite ledig. Vaknade med att pappa skulle hjälpa mig bli klar med hallen (tapetserat och nu även fått upp hyllor). Men därför fick jag bli barnvakt under ett antal minuter. Så tog en promenad med mina minsta syskon runt äsperöd. Jag på mina nittion och ett halvt år fick mig ett par goa blickar med folk som tänkte "Gud vad ung hon är". Så jag har varit ensamstående mamma med tvillingar denna förmiddag.

 

På eftermiddagen hörde Linda av sig i god tid och sa att hon tagit sig till Uddevalla. Så när vi sågs blev det en härlig tur till skeppsviken och lite blåsigt, men god mat gör det alltid bättre! :)
Beslutade oss för att gå förbi Julia och höra hur hon hade det innan hon schasade ut oss för hon skulle iväg och jobba. Klockan hade då blivit halv fem så jag fick ta mig hemmåt (ett eller två m?).

 

Avslutade sedan dagen med att besöka mamma och hon hjälpte mig piffa till håret med livligare hårfärg (ser exakt samma ut, men kanske lite finare). När jag kom dit såg vi på Grey's Anatomy innan vi åt sofistikerad mat och tjötade. Väldigt trevligt faktiskt och begav mig inte hemåt förens klockan blivit nio och det var natten ute.

 

Nä, dags för sängen och sedan jobba imorgon. YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0