Sorgligt, men glädjen vinner

 
 
Beroende på om jag får ta ut en semesterdag eller inte, så har jag bara två dagar kvar på jobbet. Har ändå jobbat där i åtta månader nu och det har givit mig så mycket. Kunskap, förståelse, styrka och framför allt känner jag hur jag växt i mig själv. Helt underbart och om ett år eller kanske längre, eller kortare, så kommer jag nog tillbaka, om allt går enligt planerna. Så ser det ut just nu och det gör mig lite glad att tänka på.
 
Jao, videon ovan är min fan-made-video som är andra under loppet av två år och som jag skrev på facebook så är det bra för min sömn att det ej händer ofta. Så som online-spel kan få klockan att springa, så kan redigering av videoklipp göra för mig. Jag vet, nörd, men sant. Jag har sedan länge erkänt mig själv vara en nörd, so live with it. I alla fall, hoppas den får lite mer uppmärksamhet nu när jag bloggar om den, eftersom den inte blivit populär på youtube än. Skapelse från True Blood, den vackraste och sorgligaste scenen därifrån och det är vad jag är svag för. Så snälla se den, och ge mig en liten kommentar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0