Jag ska faktiskt bo i Amerika

Den 10:de september kl. 07:10 lyfter mitt plan från Landvetter och jag lämnar Sverige.
 
Jag har nu varit i Stockholm och fixat visumet, vilket inte var helt enkelt. Att höra att man blivit godkänd var en stor lättnad. Inte för att jag inte skulle bli det, men med så många papper som skulle bli rätt innan man kunde resa till storstaden var ett arbete. Men allt är färdigt och fick mig även en liten resa på köpet!
 
 
Lite Brunch med Mig och Migsjälv i Stockholm
Svensexa möjligtvis? Skön utsikt på uteserveringen i alla fall
Man kan inte vara i Stockholm och undvika detta mysiga ställe!
 
På hemresan lyssnade jag bland annat på
  • Badlands
  • Thunder Road
  • Blood Brothers
  • Atlantic City
(Är ni helt främmande med dessa låtar så råder jag er att ta en svängom på spotify)
 
Besökte Bossen på Ullevi i lördags och kan bara säga att det var obeskrivligt. Springsteen har alltid varit ett måste på min musik-lista, men efter den lördagskvällen har jag fått en ny idol att dyrka. Han var värd en väntan på fyra timmar i ösregn och kyla, för att sedan vara med om en, drygt fyra-timmar lång, konsert. Det finns bara ett ord -om jag måste välja: WOW
Tack Bruce för allt du givit världen! Tack <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Kan inte förstå att du faktiskt åker.... Buhu :'(

Svar: Kommer sakna dig! Tänk alla olösta problem jag kommer ha! Måste nog behöva blogga om de för att få ordning på't. Eller?
Mosifixen

2012-08-07 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0