Jag älskar mina Vänner!

Det är väl allt jag har att säga egentligen. Men för att fylla ut så kan vi berätta lite om helgen.

 

Man vet att det varit en bra kväll när man vaknar upp och...
  • Inser att man inte är hemma (menar hos en kompis >.<)
  • Har sovit grymt obekvämt för man tydligen bara fallit ihop på golvet. Ibland luftmadrass emellan.
  • Har skavsår på hälen med intorkat blod.
  • Sovit 4 timmar, MAX
  • Känner sig febrig i hela kroppen, fastän man inte är sjuk.
  • Det står en tom Bag-In-Box plus en lika tom Vodka-flaska på bordet.
Detta är väl fem punkter av så mycket mer som är bevis på en bra kväll. Det läskigaste är väl att jag vet att jag drukit i alla fall lika mycket som de andra. Även blir jag en av dem med minst minnesluckor. Antingen fick jag ut mer ur kroppen, eller så börjar jag nog bara bli van. Vad fan har hänt med mig?

 

Men i alla fall. Tack för en helt underbar och awesome kväll tjejor! Och det är precis som vi i tårar sa till varandra (innan utgång!): "Jag älskar deej!!"

 

Pinsamt.

 

Älskar denna låt som kan symbolisera hur naiv jag kan vara, men hur ni alla har en plats i mitt hjärta<3 Att det är Buffy-klipp är bara för min nostalgiska sida kickade in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0