2 years come, gone: nothings change

..at all.

Jo, lite har nog förändras. Det hoppas jag i alla fall. Idag är det i alla fall exakt två årsedan allt skräp böjade komma i mitt liv. Och det är det ena efter det andra. Inte något man borde dra upp i blogg, så kommer inte göra det heller. Förklarar bara gundligt varför jag skrev en så konsig rubrik.

Jag är fortfarande arbetslös. Jobbet jag skulle på intervju för var inget för mig kan man säga. Ville inte sälja saker man själv kunde gå back på. Vissa skulle nog tycka detta sätt var smidigt, men jag som preis tagit mig ur skolan behövde något stadigare. Fortsätter söka och övningsköra. Halkan på torsdag!

Vad kan man mer säga? Bakade muffins idag och glömde vilken veckodag det var. Kanske förklarar hur mycket jag behöver komma ut. Sitter och planerar mina dagar kvällen innan. Och det blir planer som: måla naglarna, pricka av kalender, blogga osv. Detta kanske bevisar hur intressant mitt liv är just nu? Därför jag inte sätter mig och skriver så ofta längre. Behöver komma ut på nya äventyr och helst något som inte kostar.

Har börjat läsa böcker igen! Tror sist gång jag intensivläste en massa var för tre årsedan under två månader. Tycker verkligen det är roligt och en smula sofistikerat att läsa, så det är något jag gärna fortsätter med.
Lyckades ta mig igenom min första helg på två månader helt vitt! Dock gick jag på krogen, men bara för att träffa människor. Lyckades hålla mig borta från baren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0