Ordning å reda, pengar på lönecheck

Det har varit en liten paus sedan senaste inlägget. Som vanligt. Nu sitter jag uppe, mitt i natten, igen. Fastän jag inte borde. Jag vet, skäms på mig! Jag vet ju att jag bara blir trött dagen efter, så varför fortsätter jag? Men jag gör det ju ändå bara när jag vet att jag kan sova längre på morgonen, så det är väl lite ordning och reda på mig i alla fall.

Jag har arbetat på bra tycker jag. Det är slitsamt, men det är bra pengar och det är något jag behöver extra i dessa svåra stunder som student med drömmar. Söker redan nytt jobb för att ha något när mitt schema tar slut.

Jätteroligt inlägg detta!........ NOT!
Därför bifogar jag en bild jag hoppas ni skrattar lite åt i alla fall. Jag blev bedd om att cencurera namnen, vilket är helt förståligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0