Dator-H**vete

Bara för att uttrycka det milt... Jag har stått ut med min dator läänge nu. Men inte en sekund till. Jag vägrar! Sitter på en stationär dator för tillfället som är en bättre vän än min förra. Bara för att ta ut min lilla ilska så får ni läsa om det. Min dator har blivit virusdrabbad, ikoner skiter sig, laddning-sladden glappar och allt går extra segt. Jag har givit upp. Smsade pappa för bara någon minutsedan:

Jag: "Köp en ny dator till mig, så ger jag dig pengar när jag kommer hem"
Pappa: "Okej, var det något pris du tänkte hålla dig till?"
Jag: "Den där vi kollade på runt 3000"
Pappa: "Med tanke på vad du ville ha så får du nog räkna på den runt 4000"
Jag: "Jag bryr mig inte!"

Jag har ej inte fått något svar... Är lite bitter och ber om ursäkt för detta. Men snart är det över. Tack gode gud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0