Jag High-Five:a min chef idag

Rubriken talar om hur mycket jag upptäckt att jag trivs på jobbet. Jag är helt slut och tror jag kommer somna när som helst. Så jag håller mig kortfattad och lägger ut någon härlig bild. Idag regnade det inte när jag sålde. Borde inte påverka mig egentligen. Kläder efter väder. Men jag tror det ändå låg undermedvetet, för jag var mycket piggare idag. Fick till och med en kund och tjänade lite cash. Otroligt längesen det hände så var glad hela eftermiddagen. När man senare kommer till kontoret möter man upp chefen och säger att man lyckats sälja.

 

"Fwan va' brwa!" säger han i världens skratt och ger mig en high-five.

 

Dock visade det sig sedan att det blev lite extra arbete så dagen slutade senare än planerat, därav min trötthet, trots att jag var pigg å glad.
Dags för sängen!
Natti folket! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0