Lösningar löses and we'll kill Bill

Stressen har lugnat ner sig en aning... För jag dödade Bill. Nej, skoja bara. Har varit jobbiga situationer mellan jobb, jobb och frihet. För att inte bli för personlig kan jag bara meddela att problem kan alltid lösas, hur jobbiga de än verkar. Dock oroar jag mig för mina besparningar till Grekland nästa sommar... Hur i helskotta ska detta gå? Som sagt, lösningar finns alltid, så det är bara att börja lösa detta nu med en gång antar jag.
Information: Det är bestämt att Grekland är en resa som ska återupptas. Så nästa sommar åker jag förhoppningsvis iväg igen. Om pengar, tid och omständigheter vill fungera perfekt.

Lara har utbildat mig i ytterligare en Quentin Tarantion-film: Kill Bill (volym 1+2). Jag har tidigare sett Inglorious Bastards och Reservoir Dogs. Jag har gillat filmerna innan, men jag är övertygad. Älskar denna man och hans konstverk. Utan tvekan. Detta är filmer jag kommer lägga på min inköpslista. Heltklart! ^^
Nu ska jag käka och sticka till jobbet. Cykla är underbart! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0