It's not PMS ... It's You!

Igår hade jag en botten-dag. Tänker inte beklaga mig, för jag har lovat att inte lägga upp flera "emoinlägg". Jag lider inte av depritioner eller svår barndom, eller vad det än är som får en att må så dåligt. Jag har bara haft en del otur under de senaste två åren. Tack och lov börjar allt bli bra igen. Så jag skyller på stress och hormoner, för det var det som hände igår tror jag. Plus att jag hade otur. Jag vaknar, gör mig iordning och ringer sedan Julia. Planerat att träffas. Hon kan inte, så det blev ett minus redan på morgonen. Sedan avbryts samtalet av dålig teckning. Två minus. Därefter ringer Nordic Fundrasing (där jag ska börja jobba). Ett viktigt väntat samtal som avbryts på grund av teckningen. Tre minus. De försöker ringa upp igen och min mobil dör, laddare borta. Fyra minus. Cyklar till jobbet i motvind, fem minus. Cyklar hem med huvudvärk på kvällen med regn, sex minus. Inte världsproblem, men Moa fick sitt första sammanbrott denna sommaren... eller är det sensommar möjligtvis? Jag vet inte, har inte hunnit njuta av den än xP

Idag har i alla fall varit en mycket bättre dag. Dessutom är jag ledig. Dock skulle ju Julia kommit hit, och oavsett hur mycket jag saknat henne här, så har jag överlevt. Fick tag på en del filmer, denna gången inte skräck, thriller eller action (har bott med Lara, kärlek/drama är inget alternativ för henne...-.-). Men nu har hon åkt till England så jag är helt själv för tillfället, så får göra vad jag vill. Jag får lyssna på smör-musik och jag får se på hur mycket kärlek/drama-filmer jag vill nu =) Satt och letade efter fler filmer och hittade "The Vow" (som är i trailern ovan). Bölar och skriker redan nu. Vill se den och den ska tydligen ha premiär på alla hjärtans dag, enligt USA iaf. Men till poängen. Denna dag har inte blivit en flopp. Mår redan bättre, så gårdagen skyller jag på mina hormoner. Jag ber om ursäkt för alla som kom ikläm, inkluderat Lara. Förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0