Glass är tjockt, NOT

Idag har jag varit på anställningsintervju i Trollhättan. Jobbet jag söker är medlemsvärvare och om jag har tur så ringer de senare idag och medelar mig om jag fått platsen. Detta hoppas jag mycket på för jag vill jobba! :)


Igår vandrade jag kungsgatan uppåt på väg hem en solig eftermiddag/kväll. Det var varmt och lite fuktigt. Jag är just nu i min jobbiga vecka då jag går bergsärkargång på allt som innehåller socker, fett, god smak så att säga. Detta är fullt normalt för alla människor med bröst och vagina. Så om jag blir sugen på en glass och köper den på vägen hem, samt äter den, varför ser människor på mig med blickar som säger "Vad knäpp hon är", eller "Borde hon verkligen äta den där?". Då säger jag bara en sak till er: "Jag får äta vad f*n jag vill, när jag vill, vart jag vill!" Varför lever vi i ett samhälle där man inte får äta glass på vägen hem??! Tycker detta borde ändras på!
OMEDELBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0