Kommer ha ett vitt år framför mig

Känner redan hur jag saknar tillåtelsen att kunna dricka. När jag satt och väntade på planet som skulle ta mig till Ithaca såg jag en man sitta med en öl i caféet. Kände att jag skulle behövt en då. Igår kväll när jag var med familjen på en riktigt amerikansk bar kunde jag bara beställa cola. Jao, annars är nog allt bra.
Har ni sett på True Blood, eller någon annan amerikansk film som handlar om en småstads-by? Ithaca är så. Alla känner alla, hälsar på varandra och är helt enkelt mycket mer öppna än vi Svenskar.
Detta är byggnaderna av New York. Får ju nackspärr.

Brooklyn-Bridge
Smörgås och... sallad?
Vi är i New York, Time Square, Bitch :D
Man kan ju bli photobombad om man inte ser upp
Och så besökte vi disney-butiken, vilket var ett slott.
 
Blev en liten bildexplotion. Hoppas det var till en belåtenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0