Underground

Ååh, vad roligt, Moa uppdaterar!!
Eller "Yay, något nytt att läsa".
 
Jag veet, jag låter det gå lite för länge mellan inläggen, eller så kommer allting på en och samma gång. Idag har varit min lata dag, inte gjort någonting. Vaknade 11:30 satte igång datorn, efter någon timma stod jag på crosstrainern, åt mat, städade ytterst lite och nu sitter jag här framför datorn. Inte en jätterolig dag. När jag är ledig måste något hända, för nu önskar jag bara det var måndag så jag fick jobba lite, ha uppgifter att göra. I alla fall! Hade tänkt mig lägga upp lite bilder från igår. Vi har nämligen varit i Connecticut i helgen och bilderna är från ett utav våra stopp. Underground.
 
Gubben som upptäckte grottan var otroligt levande för att vara robot... Makes sense?
Lite Halloween-pynt skadar väl inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftiga bilder vännen. Skönt att få se något annat än det vanliga. Kram

2012-10-29 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0