Nytt beroende nr.31

 Om siffran stämmer vet jag inte. Men det är ett av många beroende som jag haft genom åren. Nu är det serien "Walking Dead". Tre år senare kan jag förstå hur bra den är. Jag har för mig att jag började se på första avsnittet då den var ny men av någon anledning slutade jag. Nu hade jag abstinens på streaming (se online) så jag satte mig för att se "Walking Dead". Ett mästerverk! Trailer nedan ;)
 
 


 
Igår var jag på shoppingtur tillsammans med två andra tjejor :) Min plånbok mådde kanske inte så bra, men jag mådde bättre. Måste erkänna att jag haft lite hemlängtan så det botades med shopping. Vi åkte till Syracuse, vilket ligger ca en timma härifrån, och var i storlek av Göteborg. Hade jag inte haft GPS hade jag varit väldigt lost. Eftersom att jag jämförde Syracuse med Göteborg tänkte jag mig också att vi åkte till Nordstan. Tänk vad fel man kan ha. Nordstan var en myrfis i rymden jämfört med Syr. Mall. Detta hade inte två, men fyra våningar med affärer, och stora "korridorer" med affärer som spred sig mellan våningarna. Det var tur att jag inte var själv där, för hade inte kunnat hitta ut utan hjälp. I alla fall inte rätt utgång, till bilen. Men vi kom dit, fyra timmar i affärer (räckte inte) och sedan hemåt. Gud vad slut jag var när jag kom hem. Men bilder lyckades jag i alla fall lägga ut! Bör snart tillbaka, det fanns en H&M affär där, och på posterna med modeller på ser jag Joel Kinnaman. Plötsligt kände jag mig inte så långt hemifrån, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0