Jag har köpt en systemkamera!!!

Yes, alla underbara människor! Nu ska det faktiskt ske lite ändring på denna blogg och ni ska få se vad det är jag skriver om! (utropsteckena är bara för att visa hur glad jag är). Även om det gått ett par dagar sedan jag köpt min nya älskling så har jag nu samlat ihop mig ett par bilder att visa upp.
 
I denna uppvisning finns inget sammanhang eller djup. Testkör fortfarande min kamera och hoppas ni tycker de är aningen underhållande..? Ej hanterade i Photo Shop.
 
KATT
Min lilla bror som bara blir större och större O.o Tiden går och vi med den
Att ta kort på sig själv i spegeln har jag ännu ej lärt mig. Men däremot ta kort på sketna speglar.
Och dessutom såg en Eurovision-kväll då Loreen vann, ut såhär hemma hos mig.
 
Det blir allting för denna ljusa, fina, nästan-sommar-kväll.
Hoppas ni gillade det! :)
Trackback
RSS 2.0