Jag bär tyngden utav Rymden

komik när den är som bäst

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Har varit en väldigt fin helg med många trevliga stunder. Det har varit varmt fint väder här på västkusten hela tiden, medan jag har jobbat. Nog för att man fått frisk luft när man går från vårdtagare till vårdtagare, men det blir inte så mycket av att njuta i solen. Dessutom så skulle man ställa om till sommartid och förlorade en timmes sömn på kvälls-morgon-pass. Så fick väl 3-4 timmars sömn. Men jag är positiv! Helgen avslutades även med filmen En gång i Phuket tillsammans med min älskade moder.
Nu blir det sängen och imorgon ska jag få träffa efterlängtade Linda som jag inte tror jag sett sedan vi vaknade upp tillsammans under ett och samma täcke när vi kunde haft varsitt. Long Story. Somnat i bikini iaf. Det säger väl en hel del ändå?
Det kommer bli väldigt roligt och tänker dessutom fräsha upp mig och färga håret (inget extrem, bara göra det lite mer "livligt"). Yay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0