Dötid på en timma, what to do?

Detta kommer vara ett inlägg i gåta, just FYI. (=For your information)

 

Senast var det 18 månader sedan. Jag var oerfaren, ung och naiv. Under dessa månader har jag sett en hel del och har växt i mig själv mer än så. Nu är jag där igen och jag har inte haft mer ont i magen än nu. När detta hände första gången hoppade jag upp och ner i glädje. Yes! Äntligen hände något bra med mitt liv! Nu händer det igen och jag tror jag kommer dö. Jag skakar och har ont i magen av nervositet. Jag vet att det inte kommer bli dåligt i slutändan, men denna dötimma är det värsta jag varit med om. Bara vänta och sedan ska jag ut. Ut och göra om allting.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0