Såpbubblor faller alla för lufttryck

 
Ja, denna bild är tagen strax innan jag och Julia bestämmer oss för att skita i kvällspromenaden och gå ut istället. Så ut gick vi.
 
Jag måste bara påpeka att jag är stolt över mig själv. Jag har äntligen (retard) insett vad "gå ut" innebär. En del som läser detta kommer tycka jag är tråkig eller töntig, eller vad det nu kallas. Men det handlar inte om att bli redlöst full, som jag inte blev denna gång. Vi gick ut, tog ett glas vin. Butlers stängde kl.12, men där var inte vår kväll slut. Vi gick vidare till Harrys som inte hade öppet något annat än baren. Vilket var helt okej. Beställde nästa drink och vatten till Julia (...). Min drink blev infekterad av tobasco och köpte mig en öl istället. Hann/orkade inte dricka upp den innan även Harrys stängde. Hade under denna tiden fått prata med nytt folk, se folk göra roliga saker och fått mig ett skratt. Jag var dessutom nykter! Kanske inte helt, hade ju fått i mig ett par glas som sagt, men kände mig inte full i alla fall. Mådde till och med bra dagen efter! Blev pizza och ett par vänner-avsnitt, toppen på en bra dagen-efter-morgon!
 
Sedan var det dags att jobba igen. Komma tillbaka till verkligheten.
Trackback
RSS 2.0