När brevbäraren kommer åker vi

"Gillar man inte Bruce Springsteen så älskar man inte musik"
-Joe Strummer, gitarrist och sångare i The Clash
Nu är det mindre än två månader kvar tills vi ses igen, käre Bruce!
 
Idag fick jag ett galet ryck och kände för att gå på stan för mig själv efter jobbet. Bara för att göra annat i centrum än att jobba. Så jag fick köpt mig ett väldigt stilfullt linne, även om det inte ser ut att ha mycket med stil att göra på bilden nedan. Fick även köpt mig ett par passande svarta(såklart) shorts. Nu längtar jag efter mera värme! Och som belöning för att ha avklartat ytterligare 12 arbetsdagar i sträck så bjöd jag mig själv på lite sushi. Hare så gött nu!
 
 
 
Inte ens jag vet vad rubriken egentligen handlar om, bara vart jag fått den ifrån.
 
P.s. Har tänkt försöka ge mig på att träna igen efter att ha slutat arbeta på dagiset. Måste ju fylla ut den fria tiden jag får...
Trackback
RSS 2.0