Första Januari med tillbakablick

Bilden har inget med inlägget att göra... Bara min vanliga förälskelse.

Nya stycken är tydligen helt okänt i detta skrivpogram. Någon med samma problem som lyckats lösa det? Snälla kontakta mig!<3

Jaha, tänkte ta mig igenom år 2011 med en snabb tillbakablick. Vad har jag fått vara med om?

 

Dåliga saker:

 

  • Utan att säga för mycket är det väl lika bra att inte säga något alls. Men kan däremot säga att det har övervunnit de bra sakerna.

 

Bra saker:

 

  • Tog studenten.
  • Gick på min första bal.
  • Åkte till Grekland där drömmar skapades och frihet tog ett nytt steg.
  • Körkort
Som så många andra vaknade jag upp bakis idag. Det värkte i kroppen och jag kände mig nästan sjuk. Har spenderat dagen med att se på filmer i massor och ätit pizza tillsammans med systrarna af Geijerstam. Ni är verkligen underbara! Och jag vet att jag var lite pinsam igår, jag ber om ursäkt återigen, men det var nyår. Det skyller alla på, så varför skulle det inte vara okej?
Jag vet inte... Bara av så många olika anledningar som egentligen inte finns.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0