Everything dies baby, that's a fact


Så här är min egna klippta video som jag velat göra länge. Fixade Vegas Pro-programmet, så nu gick det! Blev väldigt nöjd så hoppas ni vill se den :)

Jao, vad har hänt i mitt jätteintressanta liv? Inte så mycket. Imorgon ska jag träffa Julia och vi sliter våra rumpor ur soffan och tar oss till arbetsförmedlingen. Pluggar på teorin till körkortet, pluggar matte eftersom det redan är prov nästa vecka. Återkommer när något mer intressant händer :)

På tal om intressant. Tycker det är mycket roligare att blogga om man får kommentarer. Varför är det aldrig någon som skriver något? Vet ju att folk läser, skulle vara roligt med iaf lite respons... typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0