Krog, saftkalas, otrohet, västtrafik

Otrolig konstig och förvirrande rubrik kanske, men sedan när har mina rubriker varit förståndiga ändå?

I alla fall, varit i Trollhättan och hälsat på Linda under två dygn. Det har varit ett par riktigt underbara dygn måste jag medge! Inte för att det inte skulle vara det, måste bara ropa ut det till världen, för att jag kan.

Första kvällen (torsdag) gick vi till BS (Backstage, Rockbar, för er som inte vet detta:P). Vi tog oss ett par drinkar och fick lyssna på Sort By Title. Grymt häftigt att se de live! Därefter märkte vi att det blev lite försent för Linda skulle till skolan dagen efter. Detta är vad jag menar med våldgästning, besöker henne på olämplig tid. Men jag hade Elin på min sida som också ville ut. En väldigt trevlig och go tjej jag träffade via Linda och också insåg vi hade fler kompisar gemensamt. Mer sådana kvällar får det bli!

Dagen därpå känner man av vodkan i huvudet och i halsgropen då den gärna vill upp igen. Tydligen råkade jag spilla ut saft så när man väl vaknade blev det städning, käka pizza och komma på att man ville och kunde stanna en kväll till. Så jag och Linda bjöd Helen på saftkalas. Det blev mycket tjötande om allt möjligt, förfriskande av baksmälla, härliga youtube-kipp och tjejmys. Väldigt underbart att träffa folk igen, fick till och med träffa Zima nu imorse innan jag blev tvungen att springa till bussen. Förstår inte hur dåligt de kan gå på en lördag. Söndag förstår jag, men varför en lördag? Aja, västtrafik och jag har aldrig varit bästa kompisar i vilket fall.



Hoppas detta inlägg inte slösade för mycket tid i erat liv. Ha det gött, hej! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt att skriva en massa inlägg! Det förgyller dagen på något sätt att läsa din blogg. Så annurlunda och skön att läsa. FORTSÄTT SÅ!

2011-12-01 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0