Dagens i-lands problem

För att förstå det viktiga i detta lilla problem berättar jag historien från början... Det jag kommer ihåg av den i alla fall:

Jag hade min absolut finaste klänning. Specialköpt och allt till studenten! På kvällen efter vi hade firat detta blev vi sugna på kebab. Vi går hemmåt och äter samtidigt på denna underbar kebabtallrik (minihyllning till Pingvin!). Men när jag ser ner på min vita, fina klänning finns där en orange fläck från maten. Jag har spillt!
Idag tänkte jag ta itu med detta enlände och gick ner till tvättstugan för att sprya på fläcken och sedan lägga klänningen i tvätten. Men klänningen har en svart sidenrosett i midjan och spraymedlet rinner ner till den och rosetten färgar av sig! min vita studentklänning blev designad till lila fläckar i midjan och i kanterna. Jag la in den i tvättmaskinen och nu sitter jag nervös och spänd på hur min klänning kommer se ut när den är klar......
I morgon/natt åker jag till Grekland! Det är bara packa resten och städa det som inte blev städat igår kvar att göra! Ska bara ha orken till det också :)
..."When I feel sad I stop beeing sad and beeing awesome instead!" :)
P.s: Min dator gillar inte enter, så ber om ursäkt för de långa styckena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0