Nyårslöften

Ja... Man borde ju blogga. Så mitt i natten är väl inte fel? Så vad borde jag blogga om denna gång?
Inte f*n vet jag. Satt och skrev en lista för ett par timmar sedan. En nyårslöfte-lista.
De vanligaste punkterna på en sådan lista är väl saker som "sluta röka", "komma över honom" eller varför inte "sluta äta godis"?
Min lista är faktiskt inte så olik. Men jag tänkte att jag börjar i de små stegen istället för att börja på det stora. Min lista har i alla fall innebörden till att jag ska må bra igen. Det var längesedan jag kände mig bra. Alltså på riktigt.
  • Så jag ska börja bädda min säng (det är vetenskapligt bevisat att man mår bättre med ordning och reda runt om sig).
  • Jag ska börja sjunga i duschen (varför slutade jag?... och ja, jag plågar gärna en själ till med min underbara sångröst)
Mer kommer jag inte avslöja men det var ett exempel på hur det såg ut. Inga stora löften (de kan jag aldrig håll i vilket fall). Bara de små påminnelserna om vad som kan få mig att le inombords igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0