Att sitta uppe gör mig tankespridd

Innan jag börjar berätta min spännande historia (not) så vill jag bara säga tack till kommentaren på mitt senaste inlägg (som inte är detta). Jag tycker alltid att mina inlägg kan vara tråkiga, deprimerande eller totalt ointressanta för resten av världen. Men det är kul att det faktiskt finns människor som vill läsa och ta del av vad det är jag har att säga/skriva. Tack till er! :)
Ja, så nu när klockan är så mycket som den är på natten så börjar man tänka. Vad jag tänker på är en historia, men det får mig att sitta framför datorn och blogga. Denna vecka har faktiskt gått väldigt bra än så länge. Jag har lyckats ta körkort! Helt underbart! Imorgon ska jag faktiskt ta en tur och åka för första gången helt själv. Känns väldigt läskigt, men någon gång måste jag ju göra det. Kanske tar mig till willys... eller ICA kvantum då jag slipper den jobbiga cirkulationen bredvid willys där alla åker under rusningstrafik... Får se vad som händer.
Var på anställningsintervju igår. De var mycket trevliga mot mig på Global Expansion och hoppas verkligen jag går vidare till en andra intervju. Dock tror jag de hittar andra de väljer före mig då jag dök upp i munkjacka och ytters lite smink medan det inte fanns en där som inte hade kostym. Kände mig lite "bonnig" vilket var dumt om jag givit ett sådant intryck. Jag tror fortfarande jag skulle passa till jobbet. Så vi hoppas hoppas hoppas och håller alla tre tummar!
Egentligen hade jag inte så mycket mer att säga. Så jag lägger in en lång bild som är natthumor för Supernatural-fans. Destiel forever in my heart<3 Har svårt att se säsong 7 nu när Castiel inte får vara med :( Godnatt folket! <3
Tydligen vill inte bloggen dela upp inläggen i nya stycken längre. Hände i början då jag trodde det var på grund av min gammla dator... men, men, hemskt ledsen och hoppas ni kunde läsa ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0