Sak efter sak fixad och kortet sved


Bara för att Supernatural har pemiär om 23 dagar så lägger jag upp promo-klippet för att värva flera fans av denna underbara seire man inte kan få nog av, trots att den har börjat spåra en aning... hehe.

Igår var jag på torp med underbara Julia. Köpte det mesta, vilket plånboken led av fruktansvärt mycket. Sedan har man betalat hyra för boende i Bullaren, vilket inte heller var den lättaste summan att göra sig av med. Fritidskort fixat och ni som använder sådant vet att det kostar skjortan för att bara vara student (konstigt, eftersom det bara är vi studenter som använder det... logik?).
Har redan blivit av med halva min lön känns det som och det har bara gått en helg. Behöver verkligen ett nytt jobb. Skriver in mig på arbetsförmedlingen nästa vecka då jag kan ta med mig jobb-intyg och betyg. Annars är det ju bara att söka övriga jobb.
Imorgon börar jag träna. Ska köpa 3-månaders-kort på Simhallen så nu ska onyttiga, ohälssamma lilla jag börja träna. OMG...

En liten visning på kläderna jag köpte. En T-shirt från Gina Tricot och en kavaj från H&M. Ganska så nöjd faktiskt. Ville ha ett par skor också, men eftersom det redan skadade min plånbok skulle den nog dö. Så illa var det. Tror jag...

Godnatt folket! Imorgon blir det massa Matte (bok införskaffad så nu kan jag plugga hur mycket jag vill :O) och simmning plus jobbsökande då. Önska mig lycka till! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0