Ny design, nya möjligheter

Jag vill bara påpeka att jag själv är nöjd med min nya design! Var tvungen att fräsha upp den lite, och tror jag lyckades ganska bra. När jag ändå är inne på detta ämne tänker jag nämna att jag tänkt på om jag skulle börja skriva på engelska istället för svenska... Vissa som brukar läsa kanske tycker det kommer bli jobbigt, men det är jag som skriver. Med andra ord, ingen avanserad engelska. Vill bara komma in mer i språket med så många sett som möjligt, och bloggen kommer endast handla om mitt äventyr i USA ändå. Så är ni emot detta så protestera gärna högt i kommentarer, för om inte tar jag det som ett godkännande.
 
Hoppas ni gillar designen! Ses snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Do it darling!!!! :D <3

Svar: I will then, wish me good luck! Miiss U! :) <3
Moa F. Ekblad

2012-11-14 @ 10:27:42
URL: http://maleja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0