Jag känner dig int', men jag vill

Vill bara börja med att tacka Farmor och Farfar som helt random gav mig denna mini-smörgåstårta till mig som lagom frukost! :)

 

Ja, det känns så tråkigt att berätta om dagen. Borde man egentligen inte ha en blogg för att skriva om saker som påverkar istället för att berätta vilka jeans man har på sig? Detta var nog mitt budskap för dagen, men det betyder inte att jag är klar än.

 

Idag har jag köpt mig en ny jacka och nya hörlurar, äntligen! Det var nog höjdpunkten av min dag. Fick se på ett one tree hill-avsnitt och har upptäckt att man gråter alltid minst en gång till varje avsnitt. Blir rörd, ledsen, men för det mesta glad över att se på det. Såg på det i mina yngre dagar och har inte ritkigt kunnat släppa det även om det har spårat ur för längesen. Men det är verkligen Feel-Good-Serie.

 

På tal om serier så tänkte jag koppla av med en påse Polly till ett avsnitt av Sons of Anarchy. Yay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0