Vi e inte här för att se andra dansa

Igår hände det mer än vad jag hade planerat. Det var mitt i natten och jag ringde Julia av anledningar. Hon släppte allt och mötte upp mig på Tureborg. Roligt hur man kan få allt när man är upprörd. Kände hur ont i magen jag hade, delvis av hunger. Så Julia ringde sin pojk och han körde oss ut till Torps McDonald's. Notera att klockan var säkert 01:15 när vi kom iväg. Efteråt släppte han av oss hos Julia när klockan var 02:30 säkert, på morgonen. Då bakade vi kladdkaka oc lyssnade på Green Day's gammla platta "American Idiot". Men när kakan var klar var det för sent att äta och inte somna samtidigt så det blev en god frukost istället.

Så idag vaknade jag 13:10 hos Julia och vi segade oss fram genom våran så kallade morgon. Gick över till ICA och köpte gräde till kladdkakan som blev våran frukost. Sedan låg vi och tjöta massa tjejiga saker osv osv. Hamnade på stan kl.17:30 och cheeseburgare för att få i oss lite "mat" på vägen. Väldigt tjockt dygn för mig, och Julia :)

TACK FÖR ATT DU ALLTID ALLTID FINS FÖR MIG OCH JAG GÖR VAD SOM HELST FÖR DIG MED, DET VET DU <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0