Carmina Luna > huvudvärk efter

Följ min blogg med Bloglovin
Yes jag träffade älsklings-Maria igår och hade en helt otroligt bra utgång. När jag tänker efter så blev det lite luddigt in mot slutet (suprise? Don't think so...). Men vi tog oss först till Höga C men sedan vidare till Harry's. Där mötte vi allt en del intressanta människor, ena tokigare än den andra och när vi gick därifrån för att sedan göra ett kärt återbesök på Höga C hade vi fått oss ett gott skratt. Hängde där tills det stängde (tror jag) och sedan McDonald's där jag tydligt minns två cheesburgare i min hand. Även där träffade jag intressanta människor innan Maria följde mig hem. Underbar kväll!

Så vad händer idag? Jo, Supernatural har säsongspremiär idag!!
(klippet är fan-made, men tillräckligt bra för att beskriva säsong 7, därav la jag upp den här)
Så idag ska jag börja dagen med världens bästa frukost till världens bästa serie. Kanske plugga lite om mitt huvud orkar detta. För er som missat detta är det trädgårdn's sista kväll innan de stänger för säsongen. Så det blir utgång denna kväll också. Lovar att jag ska ta det lugnt idag, annars mår varken jag eller min plånbok bra. Dessutom skulle ju jag och mamma köra bil imorgon. Får se hur detta går.


Kommentarer
Postat av: Maria

vi gör ikväll minst lika bra!!! :D

2011-09-24 @ 19:20:06
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0