Men aldrig mörda på en Lörda'!


Bara nattlig nördighet från den värsta :) Men otroligt vacker som handlar om att välja familjen när det gäller

På tal om nattlighet: Helt random frågade Maria mig om jag ville ta en kvällspromenad. Att komma ut är aldrig fel så jag sa ja. Vi tog oss ner till stan, såg en del förfriskade människor. Det var både roligt och lite ruggigt vid ett tillfälle.

I alla fall, en seg kväll slutade väldigt trevligt med fin pratstund och öppna, lättade hjärtan. Tack så mycket för dina sms och intiativ! Nä, nu får jag natta kudden. Redan varit uppe ett par minuter längre än nödvändigt. Godnatt folket som läser min blogg! Ni e allt bra underbara! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0