Välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla glada filurer därute!

Som rubriken säger är detta min nya blogg. adressen till den (ensamsoldat) är knepigt. Tror det är för att jag gillar uttrycket, smeknamnet, liknelsen. Det står för hur man kämpar och kämpar. Vi slåss alla för något och det brukar vara på eget sätt. Man kämpar ensam, är en ensam soldat.

 

Jag sitter här i sängen, mitt i natten, dricker te (mango, ifall någon tycker det är relevant) och lyssnar på Hello Saferide. Till en början höll jag mig mest till hennes svenska låtar, då hon kallar sig "Säkert!". Men har nu fått upp ögat för hennes engelska låtar som "Get sick soon", "My Best Friend", "San Fransico" och givetvis "The Quiz".

 

I alla fall. Jag läste min gamla blogg Chockladspindeln och insåg hur deprimerad jag lät i den. Så den sidan ger jag upp nu och hoppas sprida glädje och lite visdom istället. I lagom mängd i alla fall... är ju svensk trots allt.

 

Ha det bäst och sprid glädje!

 

P.s: Har glömt en del html-koder, så som länkningar till bloggar osv, så om någon vill tipsa mig om detta vore det underbart! Pussar på er alla! :).... Tills vidare sparar jag till en ny dator så jag kan fixa design, bilder, låtar osv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0