Bildexplotion!!!

Istället för att berätta om dessa två helt fantastiska veckor i Grekland så visar jag i små mängder som sammanfattar det mesta. Jag lägger upp få bilder, även om det verkar som många. Vågar inte lägga upp alla, då andra underbara människor inte godkänt dessa än. Vill bara säga att Grekland, Zakynthos, Laganas har blivit en del av mitt liv. Människorna, stämmningen, vädret, priserna... <3<3

för 15 euro var fick vi förrätt, varmrätt, fyra drinkar och en fishbowl (den på bilden)... Detta blev vårat stammisställe.

Helt underbart väder med palmer som skugga <3

Vi kallar dem: Katjakaj och Bentebent

Allas Grekiska Gudinna <3

Party all night long! Här står vi faktiskt på en dansplatå mitt på dansgolvet. Saknar gratis inträde...

Det fanns massa olivträd... vissa större än andra O.o

...och vi har bildbevis på att citroner växer faktiskt på träd :O

Jag innan restaurang/utgång/fira Tistels födelsedag.
(Finns bilder på de andra, men som sagt, de får godkänna de först)

Vi besökte "The Blue Caves"...

...och vi badade vid Shipwreck, ett skeppsvrak vid "The Blue Caves"... fantasikst blått, otroligt salt, och extrema vågor <3

SKÖLDPADDA!!

Kreativiteten flödar

;)

Det var såhär man kunde locka till sig kunder till barer och dansklubbar....
Behöver jag nämna hur mycket jag saknar det?

Våran favoritbartender John aka Jonathan aka söta bartendern ^^

Jag och fina Helen <3

Jag och Julia!! .... Gaaleen!!

Alkoholister? Låt oss säga såhär: 2 coctails + fyra shots= 5 euros... Jag blir det för mindre

.....slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0