Nyinflyttad

Jag har i alla fall bytt säng, hus och stad för en tid framöver. Tro det eller ej, men jag fick ett jobb. Men det låg en bit bort, i Bullaren. Så ag fick en bostad hos kompis och nu är jag här. Andra dagen idag och det blir väldigt mycket dötid, i alla fall än så länge. Börar inte jobba fören imorgon så jag är ledig och hemma i ett hus ensam eftersom Lara jobbar. I alla fall ensam till en del. Så vad kan man göra ensam i ett hus som är helt främmande?

  • Spela Ice Age 2 på Wii
  • Läsa teoriboken för körkort (inte första alternativet... men vad har man för val?)
  • Blogga :)
  • Läsa någon kul bok
  • Se någon gammal serie på datorn (Buffy, Angel, Supernatural etc)
  • Försöka bonda med Råttan på rummet...
  • Spela lite mera Wii

Väldigt produktivt och stor nytta til världen... eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0