Kryper i skinnet, river och vänder

Jag vill bli stor nu! Jag har egentligen inget emot att bo hemma. Jag älskar min famlij och vänner. Men ändå är det något som inte stämmer. Så jag ringde upp Julia och resultatet blev att vi ska bli sambos (på det icke-romantiska viset såklart). Nu behöver vi bara en bostad, plan och pengar... det är väl inte så svårt?

Det kryper i skinnet och nästa steg är väl att jag börjar klösa på väggarna. Det låter sjukt, men det är faktiskt så illa. Jag vill bli vuxen. Det är mål nummer ett. Men vad måste man göra för att bli vuxen?

1. Ta körkort []
2. Fixa utbildning [x]
3. Skaffa ett jobb [x] (i alla fall tillfälligt)
4. Hitta en egen bostad []


Saknar Grekland, resa, självständighet <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag måste flytta ut. NU.

2011-07-29 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0