Att festa.... Eller att inte festa.... Är det en fråga?!

Det har ju hänt en del sedan jag skrivit senast. Jag har fyllt 19 år (helt onödig ålder att fylla, glömde av dagen själv till och med). Men eftersom jag jobbade dubbelpass fick jag inte överdrivet mycket uppmärksamhet. Mina nya arbetskamrater visste inte att jag fyllde (det är pinsamt att påminna dem) så där fick jag inget grattis. Men dagen blev tillslut bra, kl.21:30, då jag kommer hem till Lara. Där finns det en Belgisk Cheesecake, en massa sms på min mobil och gratulationer på berömda Facebook. Lara överaskade mig till och med med en present. En hund! (gossedjur) ^^
Och Gratts Helen som också fyllde under denna dag! Hon firade de lite mer än mig, vad jag hört...

På tal om Helen så önskar jag henne alla lyckönskningar då hon förflyttar sig till England. Kommer sakna dig! Men vi kommer ju ses förr eller senare, så det är lugnt ;) Vi sa hejdå till henne på Skeppsviken med lite lagom dricka, spel, och en massa trevligt tjöt som riktiga vänner kan göra :) <3. Sedan var Helen tvugnen att dra sig hemmåt. Men det var inte över för det. Vi ville fortsätta umgås och jag säger bara att det kan bli en väldans överraskning dagen efteråt om man improviserar sig fram under kvällen. Helt galet
Bilder finns på bloggen: Ett Liv Utan Rut.

Har införskaffat mig en dator, för övrigt. Så nu hoppas jag det snart kommer bli en ännu bättre blogg med fler, mindre stycken. Kanske snyggare designer och fler bilder.Så snart jag har fått igång allt :)

Har fått en Harry Potter-period och har bestämt mig för att läsa böckerna och samla på mig filmerna (alltså köpa de hederligt). Problemet är om man sa köpa i BlueRay eller DVD. Någon som kan ge mig råd om detta stora problem?
Jag och Lara tävlar om vem som kan läsa ut böckerna först. För tilfället leder hon med en halv bok i försprång. Hoppas att några kan heja på mig...!

Och svaret på rubikens fråga är:
Nej, det är ingen fråga. Festa för f*n! Och det säger jag inte som en fjortis som vill bli full. Alla festar på sitt sätt. Men festa! Festa och lev livet, för du har bara ett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0