Ett år på dagen så jag slutar räkna


SÄTT PÅ LÅTEN OCH KOM IN I MYSSTÄMMNING!
Det är nog få människor som förstår denna rubrik. Men det ska vara så, för mångas bästa. Det är i alla fall ett år sedan idag :) Jag är lycklig för imorgon blir det hemfärd till Uddevalla och sedan vidare till Trollhättan för utbildning. För jag har ett nytt jobb! Och idag slutade jag mitt gammla. Ingen rast ingen ro. Förutom nu ikväll. Och då tänkte jag lägga upp dessa bilder nedan för jag upptäckt glädjen med att ha en webbcam på sin dator.
Detta kanske bevisar hur gammal min förra dator var. Frågetecken.

Sööt...? :O

Mysterisk fjortis :O

Mums :)

GAALEN

Godnatt och jag tackar för mig!

Borde ha beröm för att jag vågade bjuda på mig själv sådär.
faktiskt.
Satte bilden på högsta ljusstyrka... Doesn't it make me look like an angel?? :O:O:O
or just pale like Edward Cullen :O 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0