Drömlägenhet och referensnummer

Är fortfarande fast besluten på att jag ska flytta hemifrån. Men för att flytta hemifrån måste man ha pengar och en fast inkomst...

Idag fick jag reda på att CSN inte kommer bidra med sin underbara hjälp eftersom jag tydligen pluggar för lite... Jaha.

Då fick jag en såndär liten panikattack. Den där man kan känna när ens värld går under, ni vet. Så jag satte mig vid arbetsförmedlingens hemsida och skummade igenom en del annonser. En del riktigt intressanta. Känner mig duktig som har tagit itu med det idag i alla fall. Så var ju tvungen att blogga om det.

När detta var klart tittade jag lite på lägenheter, bara för skojs skull. hittade en ganska lovlig. Men den är nog borta innan varken jag eller Julia hittar pengar för den :P ...

Nä, nu ska jag ta en paus från allt detta vuxna genom att gå och se på Iron Man tillsammans med Lara :)
Godnatt folket och så ses vi när vi ses om vi inte ses tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0